12.11.2020р.

 

ПЛАН УРОКУ

(дистанційні технології навчання)

Тема програми: Модуль ПЕР-2.5.Виконання базових модельних зачісок

                              ПЕР-2.5.2.Виконання зачісок концентрованого типу

Тема уроку: Виконання зачісок концентрованого типу з викладанням локонів до маківки

Мета уроку: навчальна- сприяти комплексному застосуванню знань, умінь та навичок при виконанні зачісок концентрованого типу з викладанням локонів до маківки                     

                       розвиваюча  сприяти розвитку аналітичного мислення, уміння знаходити вихід із нестандартних ситуацій.

                      виховна - сприяти вихованню в учнів поваги до оточуючих, охайності та дотримання дисципліни, бажання творчого і професійного росту.

Тип уроку: вивчення трудових прийомів та розвиток вмінь і навичок при

виконанні перукарських операцій.

Комплексно - методичне забезпечення уроку: Інструкційні картки, плакати, картки контролю, критерії оцінювання знань, умінь учнів.

Матеріально -технічне забезпечення уроку: ноутбук, проектор, екран, веб -камера, перукарська білизна, пеньюари, комірці, дезинфікуючі засоби, косметичні засоби для укладання, гребінці, зажими, шпильки, невидимки, тощо.

Міжпредметні зв’язки: перукарська справа, санітарія та гігієна, матеріалознавство, охорона праці, етика. 

                                                  Хід уроку

I. Організаційна частина - 5хв.

1.1. Закріплення знань по БП і ОП.

II. Вступний інструктаж 20-30 хв.

 2.1.Повідомлення теми та навчальної мети уроку

 2.2.Повторення вивченого матеріалу і набутих знань, умінь

-розкажіть ТБ при виконанні зачіски

-дайте визначення терміну «ритм» в зачісці

-дайте визначення терміну «контраст» в зачісці

-дати визначення терміну «укладка волосся»

- які існують способи укладання волосся?

- перелічити способи укладки волосся холодним способом

- Назвати елементи зачіски.

- Дати визначення терміну «хвиля».

- Які існують види локонів?

2.3.Ознайомлення учнів з матеріалами уроку.

2.4. В технологічній послідовності в уповільненому темпі показ  зачісок концентрованого типу з викладанням локонів до маківки.

                                        Стилі в зачісках

Стиль - це конкурентна, стійка, складна мода епохи, в якій мода виражає економічний стан, політичні погляди, розвиток культури, ставлення до зовнішнього світу.

                         Нині розрізняють декілька стилів.

Класичний. Характерний стриманістю, відсутністю екстравагантних, гостро модних кольорів і ліній як у макіяжі, так і в одязі та зачісках. Прикраси повинні бути стриманими й вишуканими. Стиль створює враження елегантності, рівноваги, впевненості в собі. Клієнти, які обрали класичний стиль, зазвичай не схильні до сміливих експериментів, знають собі ціну, не поступаються своїми власними переконаннями. Цей стиль доречний у багатьох ситуаціях- від неформальної до офіційної.

Романтичному стилю притаманні легкість, свобода, поривність і пристрасність. У романтичному стилі завжди є щось чисте, непідкупне й з елементами театральності. Жінки, які обрали цей стиль, схильні до сильних переживань, бурхливих почуттів, сентиментальності. Головною ознакою цього стилю є гаптування, вишивки, вуалі і хустинки, рюші та оборки, копиці кучерів, водоспади хвиль, що природно спадають на плечі.

Спортивний стиль поєднує в собі динамічні кольори, прості форми. Відсутність зайвих деталей, надмірного декору забезпечує легкість і зручність руху. Силуети вільні, одяг оздоблений накладними кишенями, «блискавками», макіяж мінімальний; враження підтягнутості, свіжості, чистоти та здоров’я підкреслюють упевненість жінки в тому, що вона приваблива без будь-яких хитрощів. Спортивний стиль дуже функціональний, не потребує великої кількості аксесуарів, але на відміну від класичного його не можна вважати універсальним.

Діловий стиль створюється за допомогою простих обрисів, обмеженої кількості деталей, передбачає відсутність надмірного декору. Все, починаючи від костюма і взуття та закінчуючи макіяжем і зачіскою, повинно створювати відчуття зібраності, цілеспрямованості, ділового настрою. У цьому стилі розкіш недоречна. Усе має створювати враження ділового настрою, відданості роботі, стриманості, коректності, елегантності та пунктуальності. У деяких моментах цей стиль перегукується з класичним.

Фольклорний стиль зумовлюється географічним розташуванням того чи іншого народу, історичними традиціями та економічним станом країни. Він характеризується народним колоритом.

Екзотичний стиль- це стиль свята і карнавалу. Його основні риси: складність форм і ліній, яскравість, еротичність. Дуже тісно пов’язаний з фольклорним і романтичними стилями.

Авангардний стиль- стиль майбутнього, стиль пошуку. Він ніколи не зупиняється, завжди прямує попереду всіх стилів і може поєднувати основні риси кожного з них.

 


 

2.5.Аналіз навчально -технічної документації

2.6.Суть і зміст операції.

2.7.Аналіз можливих помилок і шляхи їх попередження.

2.8.Способи самоконтролю, взаємоконтролю при виконанні операції.

2.9.Можливі способи виконання роботи і вибір найбільш раціональних із них

2.10.Безпечні методи праці під час роботи.

2.11.Економія електроенергії, часу, матеріалів.

2.12.Розвиток в учнів самоконтролю, взаємоконтролю, самостійного планування при виконанні навчальних робіт.

2.13.Закріплення навчального матеріалу

-виконання в технологічній послідовності в уповільненому темпі зачісок концентрованого типу з викладанням локонів до маківки

2.14.Надати денне завдання учням на зміну - 6год

 

III.Поточний інструктаж і самостійна робота учнів-6г.

3.1.Дотримання правил БП, ОП

-Чи всі учні можуть самостійно приступити до роботи

-Контроль за якістю роботи, раціональне використання робочого часу, електроенергії

-Організація учнями своїх робочих місць

-Індивідуальні і додаткові інструктажі на робочих місцях

-Самостійність та самоконтроль в роботі

-Перевірити обсяг та якість роботи

-Виставити бали за денне завдання

IV.Заключний інструктаж 20 - 25хв.

-Підведення підсумків уроку і ступінь досягнення поставленої мети

-Показ кращих робіт і аналіз досягнень, при цьому звернути увагу на відповідальність учнів

-аналіз типових помилок при виконанні прийомів, операцій, їх причини та шляхи попередження

-Звернути увагу на дотримання правил БП, ОП, організацію робочого часу, місця, уважність під час роботи, самоконтроль і взаємоконтроль

-Оголошення і мотивація оцінок

-Домашнє завдання

 -навчитись в технологічній послідовності в уповільненому темпі зачісок концентрованого типу з викладанням локонів до маківки.

-переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=VZCEvToEwis

https://www.youtube.com/watch?v=yC9F1Yw0HiQ

https://www.youtube.com/watch?v=XibV7uZS03M

https://www.youtube.com/watch?v=fxg6IetEgzM

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестові завдання перукаря 2 класу.