ПЛАН УРОКУ

(дистанційні технології навчання)

 

Тема програми: Модуль ПЕР-2.5.Виконання базових модельних зачісок

                              ПЕР-2.5.2.Виконання зачісок концентрованого типу

Тема уроку: Виконання зачісок концентрованого типу з використанням валика, сіточки.

Мета уроку: навчальна- сприяти комплексному застосуванню знань, умінь та навичок при виконанні зачісок концентрованого типу з використанням валика, сіточки.                     

                      розвиваюча  сприяти розвитку аналітичного мислення, уміння знаходити вихід із нестандартних ситуацій.

                      виховна - сприяти вихованню в учнів поваги до оточуючих, охайності та дотримання дисципліни, бажання творчого і професійного росту.

Тип уроку: вивчення трудових прийомів та розвиток вмінь і навичок при

виконанні перукарських операцій.

Комплексно - методичне забезпечення уроку: Інструкційні картки, плакати, картки контролю, критерії оцінювання знань, умінь учнів.

Матеріально -технічне забезпечення уроку: ноутбук, проектор, екран, веб -камера, перукарська білизна, пеньюари, комірці, дезинфікуючі засоби, косметичні засоби для укладання, гребінці, зажими, шпильки, невидимки, тощо.

Міжпредметні зв’язки: перукарська справа, санітарія та гігієна, матеріалознавство, охорона праці, етика.

                                                  Хід уроку

I. Організаційна частина - 5хв.

1.1. Закріплення знань по БП і ОП.

II. Вступний інструктаж 20-30 хв.

 2.1.Повідомлення теми та навчальної мети уроку

 2.2.Повторення вивченого матеріалу і набутих знань, умінь

-як впливає колір волосся на зачіску

-як впливає фактура волосся на зачіску

-що означає «модні» зачіски

-що означає «консервативні» зачіски

-які зачіски бувають залежно від призначення?

-як кваліфікують зачіски залежно від напрямку волосся в зачісці?

-які  індивідуальні стилі розрізняють?

-що впливає на формування індивідуального стилю?

-які декоративні елементи застосовуються у зачісках?

 2.3.Ознайомлення учнів з матеріалами уроку.

 2.4. В технологічній послідовності в уповільненому темпі показ  зачісок концентрованого типу з використанням валика, сіточки.

                                           Типи зачісок 

1.Зворотні.   2.Ацентральні.  3.Концентровані.  4.Передні (фронтальні)

                                      5.Індивідуальні.

Зворотні    зачіски.  Усе волосся зачісується назад. Це найпоширеніший етап, який підходить і для чоловіків, і для жінок. Зачіски цього типу можуть виконуватись на довгому і короткому волоссі.

Ацентральні зачіски. Волосся спрямоване від маківки в різні боки, відповідно до напрямку його росту. Зачіски цього типу, як і зворотні, можуть бути виконані на волоссі різної довжини. Підходять як для чоловіків, так і для жінок. Однак при їх виконанні на довгому волоссі. Необхідно вкоротити передню частину волосся до довжини, яка зрівняється з довжиною чілки.

Концентровані зачіски. Усе волосся, включаючи волосся з нижньої частини потилиці та шиї, зачісується до маківки. Волосся для зачісок цього типу має бути достатньо довгим. Підходять для жінок.


Передні зачіски. Усе волосся спрямоване вперед, до лоба. Бажано, щоб волосся нижньої частини потилиці та шиї було довгим, бо воно обов’язково повинне діставати до тім’я та поступово переходити в коротку чілку. Через складність виконання зачіски цього типу трапляються рідко.

 


 

Індивідуальні зачіски. Виконуються з урахуванням індивідуальних особливостей клієнта. Виконується як в чоловічому, так і в жіночому залах.

 

Виконання зачісок різного типу з сіточками.

Виконання зачісок різного типу з довгого волосся з сіточками

Для виконання зачісок з сіточкамине необхідно мати кілька сіточок,неведимки, шпильки, гребінець для начісування, щіточка,для волосся, електрощипці "гофре".

 


 


1.     На чисте волосся нанести пінку або мус для укладання.

2.     Потім за допомогою щипців "гофре" проробити волосся по всій довжині. поділити волосся на пасма,де у нас буде композиційний центр і закріпити гумкою. Їх можна зробити декілька, в залежності від задуманого результату.

3.     Кожен хвіст (якщо їх декілька) поділити на пасма

4.     У кореня  кожного пасма закріпити сітки.

5.     Утворені після цього невеликі пасма добре начесати.

6.     Кожне пасмо після начесування пригладити щіточкою і заправити в сіточку і закріпити сіткуневидимкою біля основи.

7.     Викладати пасма всіточках можна в будь-якому порядку, в залежності від форми, яку хочеться отримати в результаті.

8.     Важливим моментом є охайність в формування таких пасом. Вони повинні створювати гарний малюнок, тому бажано добре продумати, але якщо вам не сподобалось, як виклалась зачіска можна її переробити. 

 2.5.Аналіз навчально -технічної документації

2.6.Суть і зміст операції.

2.7.Аналіз можливих помилок і шляхи їх попередження.

2.8.Способи самоконтролю, взаємоконтролю при виконанні операції.

2.9.Можливі способи виконання роботи і вибір найбільш раціональних із них

2.10.Безпечні методи праці під час роботи.

2.11.Економія електроенергії, часу, матеріалів.

2.12.Розвиток в учнів самоконтролю, взаємоконтролю, самостійного планування при виконанні навчальних робіт.

2.13.Закріплення навчального матеріалу

-виконання в технологічній послідовності в уповільненому темпі зачісок концентрованого типу з використанням валика, сіточки.

2.14.Надати денне завдання учням на зміну - 6год

 

III.Поточний інструктаж і самостійна робота учнів-6г.

3.1.Дотримання правил БП, ОП

-Чи всі учні можуть самостійно приступити до роботи

-Контроль за якістю роботи, раціональне використання робочого часу, електроенергії

-Організація учнями своїх робочих місць

-Індивідуальні і додаткові інструктажі на робочих місцях

-Самостійність та самоконтроль в роботі

-Перевірити обсяг та якість роботи

-Виставити бали за денне завдання

IV.Заключний інструктаж 20 - 25хв.

-Підведення підсумків уроку і ступінь досягнення поставленої мети

-Показ кращих робіт і аналіз досягнень, при цьому звернути увагу на відповідальність учнів

-аналіз типових помилок при виконанні прийомів, операцій, їх причини та шляхи попередження

-Звернути увагу на дотримання правил БП, ОП, організацію робочого часу, місця, уважність під час роботи, самоконтроль і взаємоконтроль

-Оголошення і мотивація оцінок

-Домашнє завдання

 -навчитись в технологічній послідовності в уповільненому темпі зачісок концентрованого типу з використанням валика, сіточки.

-переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4q9yPKgS8pg

https://www.youtube.com/watch?v=SV6hHsI6iYo

https://www.youtube.com/watch?v=oWzcDrpAqic

https://www.youtube.com/watch?v=lV_waQETItk

https://www.youtube.com/watch?v=O02fSddkhzs

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестові завдання перукаря 2 класу.