План уроку.

(дистанційні технології навчання)

 

Тема програми: Модуль ПЕР-2.5.Виконання базових модельних зачісок

                              ПЕР-2.5.1.Виконання простих елементів зачісок

Тема уроку: Виконання елементу зачіски - валик

Мета уроку: навчальна- сприяти комплексному застосуванню знань, умінь та навичок при виконанні в зачісці елементу - валик

                       розвиваюча  сприяти розвитку аналітичного мислення, уміння знаходити вихід із нестандартних ситуацій.

                      виховна - сприяти вихованню в учнів поваги до оточуючих, охайності та дотримання дисципліни, бажання творчого і професійного росту.

Тип уроку: вивчення трудових прийомів та розвиток вмінь і навичок при

виконанні перукарських операцій.

Комплексно - методичне забезпечення уроку: Інструкційні картки, плакати, картки контролю, критерії оцінювання знань, умінь учнів.

Матеріально -технічне забезпечення уроку: ноутбук, проектор, екран, веб -камера, перукарська білизна, пеньюари, комірці, дезинфікуючі засоби, косметичні засоби для укладання, гребінці, зажими, шпильки, невидимки, тощо.

Міжпредметні зв’язки: перукарська справа, санітарія та гігієна, матеріалознавство, охорона праці 

                                                  Хід уроку

I. Організаційна частина - 5хв.

1.1. Закріплення знань по БП і ОП.

II. Вступний інструктаж 20-30 хв.

 2.1.Повідомлення теми та навчальної мети уроку

 2.2.Повторення вивченого матеріалу і набутих знань, умінь

-Які варіанти укладання ви знаєте?

-Які комбіновані види укладання ви знаєте?

-Яку роль в укладанні відіграє проділ?

-Що таке « хвиля»? Які види « хвиль « існують?

-Дайте визначення елементам зачіски: «буклі», «валик».

-Охарактеризуйте допоміжні засоби для укладання: пінка; лак; лосьйон; гель; креми; віск

-Охарактеризуйте холодний спосіб укладання .

-Охарактеризуйте гарячий спосіб укладання

2.3.Ознайомлення учнів з матеріалами уроку.

2.4. В технологічній послідовності в уповільненому темпі показ елементу зачіски-валик.

                 ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТУ ЗАЧІСКИ-ВАЛИК  

Є зачіски, які ніколи не виходять з моди. Вони називаються класичними і підходять майже для будь-якої ситуації.

  Однією з таких багатоцільових і ефектних зачісок є зачіска валик (також відома як французький твіст або зачіска черепашка). Вона підійде як для урочистого випадку, так і для створення суворого офісного образу. А якщо її трохи прикрасити, збирати не всі волосся, а залишити маленькі пасма - вийде ексцентричний і вільний стиль.

Валик — начесане та викладене у вигляді валика по крайовій лінії росту волосся.







Для створення зачіски знадобитися:

         Гребінець із хвостиком - для розчісування .

         Пелерина

         Гребінець - вилочка - для начісування, тупірувания.

         Щітка  - для начісування і тупірування;

         Затискачі - для кріплення волосся під час виконання зачіски;

         Шпильки - використовуються як для фіксації окремих пасом, так і для прикраси зачіски;

         Невидимки - для підтримки форми зачіски і фіксації окремих елементів

         Електроплойка (конусна) - для створення локонів по всій голові або на окремих ділянках.

         Лак для фіксації 

                                        Технологія виконання

1. Сухе волосся ретельно розчісують.

2. Потім у нього біля коренів утирають мус.

3. Волосся з двох боків підкручують у "валик" до потилиці та закріплюють заколкою.

4. По краю валик заколюють шпильками.

5. Для збільшення об'єму під "валик" можна підкласти шиньйон.

6. Вільні кінці загорнути у "валик" і закріпити зверху шпильками або оформити локони.


 




2.5.Аналіз навчально -технічної документації

2.6.Суть і зміст операції.

2.7.Аналіз можливих помилок і шляхи їх попередження.

2.8.Способи самоконтролю, взаємоконтролю при виконанні операції.

2.9.Можливі способи виконання роботи і вибір найбільш раціональних із них

2.10.Безпечні методи праці під час роботи.

2.11.Економія електроенергії, часу, матеріалів.

2.12.Розвиток в учнів самоконтролю, взаємоконтролю, самостійного планування при виконанні навчальних робіт.

2.13.Закріплення навчального матеріалу

-виконання в технологічній послідовності в уповільненому темпі елементу зачіски-валик.

2.14.Надати денне завдання учням на зміну - 6год

 

III.Поточний інструктаж і самостійна робота учнів-6г.

3.1.Дотримання правил БП, ОП

-Чи всі учні можуть самостійно приступити до роботи

-Контроль за якістю роботи, раціональне використання робочого часу, електроенергії

-Організація учнями своїх робочих місць

-Індивідуальні і додаткові інструктажі на робочих місцях

-Самостійність та самоконтроль в роботі

-Перевірити обсяг та якість роботи

-Виставити бали за денне завдання

IV.Заключний інструктаж 20 - 25хв.

-Підведення підсумків уроку і ступінь досягнення поставленої мети

-Показ кращих робіт і аналіз досягнень, при цьому звернути увагу на відповідальність учнів

-аналіз типових помилок при виконанні прийомів, операцій, їх причини та шляхи попередження

-Звернути увагу на дотримання правил БП, ОП, організацію робочого часу, місця, уважність під час роботи, самоконтроль і взаємоконтроль

-Оголошення і мотивація оцінок

-Домашнє завдання

 -навчитись в технологічній послідовності в уповільненому темпі виконанню елементу зачіски-валик.    

-переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=8KU8w5CTvJ8

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=SDg8mymKDCs&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=zezCmC4p7QI

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тестові завдання перукаря 2 класу.